صفحه اصلی > اخبار > اخبار  


 

 
رویکرد جدید سازمان توسعه تجارت ایران در صدور مجوزهای نمایشگاهی

 


سرپرست دفتر خدمات اطلاعات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از برنامه‌های این سازمان  در راستای توانمندسازی بنگاه های تولیدی و صادراتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سهراب سلیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان در نظر دارد با بکارگیری ظرفیت های داخلی و خارجی گام های موثرتری در جهت آشنایی جامعه تجاری کشور با آخرین دستاوردهای بازاریابی کالا و خدمات کشور در زمینه های مرتبط بردارد.

وی افزود: با ایجاد تغییراتی در رویکرد سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه ها به مثابه بخشی از این بستۀ رویدادی تلقی شده و مجوز سازمان برای برگزاری بسته رویداد تجاری اعطا خواهد شد.

سرپرست دفتر خدمات اطلاعات تجاری گفت: این بسته‌ها شامل برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های تخصصی، جلسات رو در رو (B2B)، تهیه فیلم و تیزرهای تبلیغاتی با موضوع معرفی صنعت مرتبط با موضوع نمایشگاه، برپایی غرفه های اطلاع رسانی در نمایشگاههای داخلی و خارجی و میزبانی از هیئت های خارجی بوده و سایر موارد که برای برگزاری در طول یک سال از سوی مجری متقاضی برنامه ریزی شده، صادر می شود.

سلیمی در پایان تأکید کرد: معیار صدور مجوز هر سال، ارزیابی رویدادهای تجاری برگزار شده و محاسبۀ  امتیازات مربوطه خواهد بود.

 

 تاریخ انتشار:1397/11/01  ساعت درج:١٠:٤٣  شماره خبر:٧٧٧٢  بازدید:651

  نسخه چاپي


خروج